2015. június 6., szombat

2015 Első csapatós Gerecse

Hello mindenki!

Volt egy szombat amikor kimenekültünk a városból, és hogy hogy nem épp a gerecsei szikláknál találtuk magunkat. Mivel a "fiatalabb" generáció is képviseltette magát a Bxsc színeiben, ezért különösen büszke voltam. Amint felértünk a sziklákhoz azzal a sajnálatos ténnyel szembesültem, hogy ez a kis ország kinőtte a szikláit. Ugyan is tanfolyamot tartottak! A 24 karátos udvarban legalább 30-35 ember volt. Most nem kezdem el ecsetelni, hogy mit csináltak, de volt egy két merész húzásuk. Na mindegy, még mindíg él a szabály, felfelé is kell nézni!

Miután a srácok le nyomták a 23 karátost, átmentek az eső falhoz, hogy megmásszák a Terit. Nem láttam az összes őróbát, de Áron megmászását igen. Következett Szabi, aki super motiváltan állt neki az útnak. Erős a csávó mint a bivaj, de sajnos nem jött neki össze. Vígasztaltam, hogy kisapám menni fog ez! 2 hét múlva persze hogy ment is. Ezúton is gratulálok neki!
Én ezen a napon inkább a mennyiségre mentem. Sikerült 10 utat mászni, és bőrt koptatni. A Teri kunsztja még mindíg értelmezhetetlen számomra, de eldöntöttem, hogy az Ekeke a nagy project. Azóta nem voltam kint, de elszántan edzek…
Nem aludtunk kint, mert szeretett Zsófinknak aznap este volt a szülinapi bulija… Szerintem nem kell elmesélnem milyen volt a buli, csak legyen ez a két kép a bizonyíték…

Na ennyi volt a beszámoló. Work less, climb more!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése